-tidsfördriv-

Vad heter ni? Jessica & Tommy
Hur träffades ni? Via jobbet :P
Hur länge har ni varit tillsammans?
3år
Är ni förlovade? Ja.
Bor ni ihop? Jajjemän
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Japp
Isåfall, vem kör bäst? Jag, det är oftast jag som kör när vi ska nån stans.
Kommer du ihåg er första kyss? Ja det gör jag
Vem sa "Jag älskar dig" först? Det var nog jag om jag inte minns  helt fel
Vem är äldst? Tommy
Vilka stjärntecken är ni? Jag är lejon & Tommy tvilling
Vem fyller först på året? Han
Håller ni i handen på stan? Nej det gör vi inte
Vem är längst? Tommy, tur är väl det annars hade han varit en pygme :P
Vem sjunger bäst? Ingen av oss sjunger speciellt ljuva toner..men jag är nog lite bättre ;)
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja
Vad har ni gemensamt? Matlagning, hundarna, musik, film m,m m,m...
Blev du kär i första ögonkastet? Kanske inte kär på en gång men helt klart intresserad
Har ni någon speciell låt? Nej
Har ni några "frikort"? Nej inte det!
Har ni stora framtidsplaner? Självklart, en hel massa
Har ni gråtit i varandras armar? Ja, men oftast så är det nog jag som grinar haha
Har ni varit utomlands tillammans? Nej faktiskt inte, däremot så har vi rest en del inom Sveriges gränser =)
Vilket är ert bästa minne? Oj, finns ju så många...men förlovningen lär vi nog aldrig glömma
Vem lagar bäst mat? Vi är båda ganska händiga i köket men tommy är lite mer påhittig :P
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser & ser en bra (oftast) film eller umgås med nära & kära
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Inte alltid med oftast, vi pussas ganska mkt faktiskt
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej, Öjebyn-stan
Blir du lätt svartsjuk? Förr men inte så ofta nu
Brukar ni bråka? Ibland men aldrig nå allvarligt, oftast över små grejjer så det går ju över fort
Ringer eller SMS:ar ni mest? ringer
Vilken är hans finaste kroppsdel? Baken & ansiktet
Brukar nån av er prata i sömnen? Tommy hade en lång dialog med sig själv en gång för länge sen men det är nog enda gången som jag har hört det iaf. Jag höll på att garva ihjäl mig kan jag juh säga ;) Det har hänt att jag gjort det men det är också väldigt sällan.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack så mycket. :) Jo, den var fin. :D

2009-05-23 @ 01:53:39
URL: http://jennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0