- Skallebang -

Igår kväll när jag for från jobbet hade jag så otroligt
ont i huvudet..så det blev sängen på en gång!
Men i morse när klockan ringde hade jag fortfarande
lika ont i huvudet.
Pallrade mig upp & tog 2 alvedon..det lindrade men
sitter på jobbet ett x antal timmar senare...fortfarande
med skallebang!
Jag brukar nästan aldrig ha ont i huvudet & nu har jag det
titt som tätt...hjärntumör?
Nee men kanske vätskebrist? (Är inte så bra på att dricka vatten
måste jag ju faktiskt erkänna...)

Nu börjar det i alla fall vara dax för lunch!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej du.. :D Jo, allt är bra här. Pluggar på som bara den här borta i Umeå. :P Hur är allt med dig då? Huvudvärken där lät inte bra. Men vätskebrist brukar vara en bidragande faktor till huvudvärk. Fortsätter de några dagar till borde du juh dock nästan ta och kolla upp det. :/

2009-10-11 @ 13:04:28
URL: http://jennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0