- Städdag -

Idag har jag städat hela dagen, mindre kul men välbehövligt!
Har storstädat i båda toaletterna...plockat ut allt ur skåparna &
torkat ur dom.
Det är som att det samlas så otroligt med damm just i badrummen.
Sen så har jag dammtorkat överallt i hela huset också.
Så nu är det bara golven kvar men det får lov att bli någon annan dag.

Igår var jag till Bersika & hälsade på Jannice & Robban, det var inte igår
kan jag säga.
Det blev en hel del surr, väldigt trevligt hade vi iaf.
Nu är det inte länge kvar innan deras efterlängtade lilla bebis anländer =)

Ikväll tror jag att det blir att slöa framför teven, känner mig helt färdig.
Sen så vankas det jobb hela helgen.


Kommentarer
Postat av: Annika

Åker själv och hoppas på att Sandra kommer på ett par veckor. Manges blogg hamnade under Favoriter. Ska kolla in den senare. Jag ska försöka vara duktig att blogga... Blir ju lite si och så med den varan i vanliga fall :)

2009-10-10 @ 11:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0