- Ca 2½ timme kvar! -

I helgen har man jobbat så det har inte hänt så mkt
mer spännande för min del!
Ikväll när jag slutar ska jag bege mig ut till stugan på
en gång där T redan befinner sig. (han hade turen att jobba dag idag)
Blir att se nån film & mysa framför brasan hela kvällen =)
An nån anledning så har vi inte varit nå på stugan iår eller jo vi har
varit där men inte övernattat nått så vi tänkte passa på innan
det ska vintras där.
Undrar varför det blivit så...men förmodligen så är man väl för
bekväm av sig, eller?

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Stina och Eric

Halloj =) jadu helgen har som sprungit i väg tycker jag! Varit på svärföräldrarnas stuga och hälsat på, även varit på stan en sväng och träffat några vänner :) Állt bra med er då? Vars jobbar du nu? =) kramar

2009-09-28 @ 06:49:38
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0