- Tack snälla! -

Vi hade det väldigt trevligt ute på stugan igår..är ju så mysigt
med en braskamin.
Vi fick dock bege oss hem ganska tidigt idag eftersom jag skulle
till läkaren.
Blev  att göra sig iordning & sen hann jag & mamma med en sväng på
stan...fick en tröja & ett par byxor av henne, tack så mycket =)
Sen var det bara att bege sig till läkaren.
Allt såg bra ut & alla proverna var perfekta..frisk som en nötkärna med
andra ord.
Behövde inte göra nån röntgen eller ultraljud på njurarna denna gång utan
det skulle vi vänta med tills senare.
Fick däremot se på gamla röntgen bilder som dom tagit och han förklarade
vad allting var..det var ganska häftigt.
Men när man ser bilder på kroppen inifrån sådär ser vi mest ut att bestå av
skelett & tarmar haha!

Snart ska vi bege oss till Mia så det lär ju bli en kväll med en massa
surr också ska hon även få äran att klippa Tommy!


Kommentarer
Postat av: Stina och Eric

Hallå! =)



Ja när ska vi ses då? Tycker vi borde ses snart! Kanske hitta på något?



Jo man kan väl säga att Eric är överallt! Men roligt det med!



Hur är det med dig egentligen, läste här ju om att du inte behövde något ultraljud på njurarna, något som varit dåligt?



Kramar

2009-09-29 @ 21:59:03
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Postat av: lustig

skönt att det gick bra hos doktorn o myset på stugan..

jo jag är less på regnet här, riktigt less..

men annars är vädret helt ok.. höstkyligt är nice, nu väntar jag bara på vintern =)

2009-09-30 @ 18:49:35
Postat av: Stina och Eric

Hejhej =)



Vad bra att dom håller koll på dig och kollar upp dig varje år!

Ja det såg lite mörkt ut nästa vecka, onsda har vi babysim och tors har jag lite ärenden som jag måste uträtta, men vi får ta det snart i alla fall!

Annars skulle vi kunna ta en kväll och hitta på något, kanske laga käk vi fyra?



kramar

2009-10-02 @ 20:58:52
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej Kusin!

Har tänkt att min blogg ska få återuppstå. Du hade ju önskningar om det. Där ska du nu förhoppningsvis kunna läsa om mitt kommande äventyr. På måndag drar jag till Norge i 3 månader!

2009-10-06 @ 22:13:40
URL: http://charishblogg.blogspot.com
Postat av: Stina och Eric

Hej! =) ja jag har inget direkt förslag, men beror nog mer på när ni är lediga och så? =) Danne är ju ledig varje helg nuförtiden och jag är ju också ledig så att säga =)



Kramar

2009-10-07 @ 11:58:52
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0