- Jag ser det snöar -

Jag & lillan har gått & blivit förkylda, mindre kul men det är ju den tiden nu.
Var & varannan är ju snoriga så det är kanske ett större under att man klarat sig så länge.

Att det snöat mkt har nog alla märkt å det må ju då va men kan det för f*n aldrig sluta !?
Jag har träningsvärk pga all denna snö...
Man har klagat på kylan men jag har nog hellre kallt än att det ska komma en massa snö & storma !
Tacka vet ja sommarn =)

Tisgdag morgon rullade jag & lillan mot Lule för att lämna in bilen på verkstan.
Då passade vi på att träffa Erika & Willemo vilket var super trevligt.
Vi satt & surrade medan barnen "lekte" med varann.
Erika var snäll & hämtade/lämnade oss så vi slapp gå till henne i kylan.
Å det var nog tur för jag hade då aldrig hittat hem till dom ändå !
Nu hoppas jag att det inte dröjer lika lång tid tills vi ses igen =)

När jag hämtade bilen så bestämde jag mig för att åka till Sunderbyn en sväng för att hälsa på
Andre, Jennie & Selma.
Jag var ju likaså i krokarna & Tommy jobbade ändå kväll.
Så vi blev borta en hel dag men trevligt hade vi.

Torsdag fick jag trevligt kaffe främmande av grannen Emma samt Jannice, Robban & Max =)

Ikväll får vi Norge främmande, Mange sitter just nu på tåget som självklart är försenat.
Han är kanske framme runt 22 ikväll (om ingenting inträffar så dom blir mer försenade) så det kommer
nog bli en sen kväll för oss idag.
Men jag har då vilat en stund på eftermiddagen så jag ska orka vara vaken länge.

Mamma's underbara hjärta ! Nyklippt & fin =)



Alltid lika glad !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0