- Innedag -

Så var snart denna helg över, man hinner knappt blinka så
springer dagarna iväg.
Vi har då inte gjort så mkt i helgen faktiskt, har blivit att titta
på OS en hel del & igår var vi till Lule en sväng.

Nu håller jag på att städa lite också har jag slängt sängkläderna i
tvättmaskinen.
Älskar att få lägga mig & sova i en renbäddad säng så redan nu
börjar jag längta tills ikväll när jag får lägga mig =)

Det är ju så ruggigt kallt ute så då är det lika bra att passa på att
göra lite innesysslor.

Idag är det exakt 2 månader kvar till bf, tiden har verkligen gått fort.
Längtar verkligen mer & mer för varje dag som går :o)

Imorgon ska dom komma hit & byta vattenmätare mellan 07-11.00 så
det blir att kliva upp tidigt när man inte vet vilken tid dom kommer.
Jag hatar sånnt där när man inte vet när dom dyker upp....
då går man bara & väntar & väntar!
Fördelen är att Sverige spelar hockey & det börjar sändas 06.00 imorrn så
då har man då något att titta på under morgonen.

Nu börjar det vara dags att hoppa i duschen för jag sitter fortfarande
i pyjamas & myser.





Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, ja du ser där, det finns vilka idioter som helst som inte bryr sig överhuvudtaget!



Kul att du ger dig tillkänna! Jag har också varit in på din blogg någon gång och hunnit se att ni snart ska ha barn. Stort grattis till er!



Nej, visst är det konstigt, att fast man i princip bor grannar så har man aldrig stött på varandra?! Men vi flänger väl antagligen en hel del båda två =) Vi trivs rätt bra här, lite trist bara att man inte känner nästan någon. Hade ju hoppats på att få en mammagrupp på bvc nu när man fick barn men de startades inga i höstas pga svininfluensan så det var jättesynd! För det verkar ju ändå födas rätt många barn här och det vore kul att lära känna andra mammor och barn i byn...hur trivs ni i Norrfjärden då? Har ni bott länge? Kram

2010-02-23 @ 23:06:19
URL: http://emste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0