- BM -

Så har snart denna vecka också sprungit iväg.
Idag jobbar jag min "sista" kväll innan hp träder in.
Är ledig fram till nästa fredag förutom att jag har
p-möte på tisdag.
Känns faktiskt riktigt skönt måste jag säga =)

Igår var jag till BM, allting såg då bara bra ut.
Magen hade tvärvuxit sen sist (som om jag inte redan visste det :P )
Är gode rund nu om man säger så....däremot så är det
bara mage...den står rätt ut!
Börjar inte finnas så mkt kläder att välja på nu men det
får vara som det är för jag tänker då inte gå & köpa
nya när det inte är så lång tid kvar!

Vi var bjudna på middag hos mamma & pappa i måndags.
Då säger min kära far till mig när han kommer från jobbet...

Pappa: Vad ska du äta till lunch imorrn?
Jag: Nja inte vet jag...hurså? (fattar inte varför han undrar det)
Pappa: Ne jag tänkte bara eftersom att du ätit en basketboll till middag idag!

Haha..han är såå snäll min pappa!

Ne nu har jag inte tid att sitta här längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0