- Brrr -

Idag var det inte varmt ute minsann, såhär kallt behöver det väl
ändå inte vara.
Var ju tvungen att trotsa kylan då jag hade tid hos barnmorskan
i morse, tur att det bara var att köra ut bilen ur garaget.
Allting såg då bra ut, det var en aktiv liten bebis i magen... hjärtljuden
var på 160!

Sen har det varit full rulle här hela dagen, vi har nämligen möblerat om.
Vi har bytt rum på "kontoret" & gästrummet som här framöver kommer
att bli barnrum.
Det gick faktiskt riktigt bra måste jag säga, blev ju samtidigt en
storstädning så nu har vi rensat en hel del.
Är hur nöjd som helst, blev mkt bättre än innan.

Så småningom ska det rensas & ändras om i lite garderober men det
får vänta ett tag för det är ingen brådska med det.

Nu ska jag ta mig i kragen & börja skriva på min ansökan om
havandeskapspenning.
Jag har varit i valet & kvalet om jag ska söka eller inte men BM tyckte
att jag skulle provsöka ialla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0