- Har äntligen fått tummen ur! -

Igår kväll planterade jag om alla blommor plus att jag var på
Coop & köpte lite nya då vissa inte var så roliga längre.
Känns så skönt att äntligen ha fått det gjort.
Men efter att ha stått upp i nån timme kan jag säga att jag
var så otroligt slut i hela kroppen efteråt, så det var så
skönt när jag äntligen fick krypa till sängs igår kväll.
Har sovit som en prinsessa inatt, dessutom låg jag & drog mig
till 9.30 idag...det var inte dummt!

Idag ska vi ha våra föräldrar här på middag så jag ska strax
börja plocka undan lite & sen börja förbereda litegrann.
Sen blir det duschen & göra sig iordning för dagen.

Fick precis ett telefonsamtal där vi fick veta att Tommy's kusin
Andre & han sambo Jennie har fått en liten Selma inatt.
Stort grattis till er, vi längtar tills vi får träffa den lilla! =)

Nu ska det göras lite nytta!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Joddå, plugget går bra. Men börjar bli så extremt skoltrött nu så jag vet inte vars jag ska ta vägen. :P Tror inte jag komer fixa en till termin bara så där på rak arm. Så till hösten kanske det blir att ta en paus. Får se vad som händer! :) Praktiken gick bra. Lärorikt att få vara bland högstadieelever. Men oj va stingsliga och jobbiga dom kan vara. :P Tack gode gud att jag fokuserar på gymnasielärare. :) När är det babyn kommer då? Missade nog det tror jag.

2010-01-31 @ 22:25:24
URL: http://jennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0