- Nu har julen dansat ut! -

Om det ändå vore så lätt så att den dansade ut, hade jag gillat...
Känner mig helt slut nu kan jag säga, man är ju inte riktigt lika
smidig som man varit.
Klättra upp & ner från stolar för att byta gardiner med en mage ivägen
är ingen höjdare...men allting går.
Allting är då bortplockat nu förutom julgranen, den tänker jag ta ner nån
annan dag.
Nu tänker jag slöa resten av kvällen framför teven =)

Imorgon ska jag till barnmorskan på morgonen så det blir att kliva
upp rätt tidigt.
Sen på kvällen ska jag & Tommy gå på bio & se Avatar, biljetterna är
bokade & klara.
Jag trodde inte att jag skulle se den filmen men alla pratar ju så gott om den
så jag tänkte ge den en chans..tror ändå att den kan va rätt så bra.

Ne nu kallar soffan på mig :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0