- & dagarna går -

Jag hinner verkligen inte vara med, dagarna bara springer iväg !
Jag vill inte att det ska gå så fort för rätt som det är så är det
dags att börja om att jobba!
Önskar (åtminstonde nu) att vi skulle ha så pass bra ekonomi så
jag skulle kunna bli en hemmafru ;P
Men det lär ju aldrig inträffa, men det är då dags att uppdatera
bloggen iaf....

I Lördags var jag på min "riktiga" första fest efter att lillan kom.
Lisa hade fest & det var så kul att få parta med henne för det var
länge sen, även med Jannice för det var inte heller igår.
Det var både gamla & nya ansikten, det var riktigt trevligt att få
komma ut lite.
När jag väl var där så kände jag att jag behövde verkligen få komma
ut lite för att få träffa lite folk & ha det trevligt !
Vi gick ut på Challenge, (stavning?) måste säga att jag gillade stället
däremot så var det lite dåligt med kända ansikten.
Men summan av kardemumman så hade jag en trevlig kväll =)
Så tack till alla inblandade !

Söndagen var jag inte det minsta bakis heller vilket var riktigt skönt !
Kan säga att jag pussade en hel del på lillan den dagen =)

Detta blev ett kort inlägg men jag måste försöka ta mig i säng !
Vi har såå varmt inne så jag håller på att dö, sängen känns inte lockande....
Jag vill ha AC inomhus !!!!
Detta resulterar ju även till att lillan inte är på sitt bästa humör, vilket man kan
förstå men det är inte kul.

Måste bara bjuda på en bild som jag bara älskar...



Söt tjejen våran ;)






Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahah.. Jo, men egentligen är det bara en stugfest! :P Just ja! Jag skulle svara på din kommentar för jätte länge sen.. men det glömde jag ju såklart bort. Det hade vart jätte kul att träffas. Men vet dock inte när jag ska hinna med det. Full rulle hela tiden med jobb och inplanerade grejjer. Hur länge till har du semester? :)

2010-07-13 @ 10:41:31
URL: http://jennny.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Det är faktiskt första gången jag köpte torrschampo,så det blev bara Proffs,så jag antar att det hos frisörerna är bättre.Men denna flaska var nog lite större än deras skulle jag tro,frågan är hur bra det är,har inte hunnit testa det ännu =) Blir nog du som får tipsa mig om ett bra istället? ;)

2010-07-28 @ 13:30:09
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Proffs var väl sisådär,men jag har ju inget annat att jämföra med =) Har dock bara använt det på söndersprayat hår ännu,och det finns nog inget som hjälper mot det =)

2010-07-31 @ 20:11:47
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0