- Inte på sitt bästa humör -

Denna vecka har det varit fullt upp, nån tid att passa varenda dag.
Idag var det helt blankt i kalendern så jag hade tänkt ha en lugn &
skön dag tillsammans med lillan.
Men ni ska ju inte tro att det blev så, Zelda har inte varit på sitt
bästa humör & knappt velat sova nått.
Vet inte om jag sagt det men hon är en riktig kräkunge, vissa dar är
bättre & vissa sämre men kräks gör hon alltid mer eller mindre !
Men idag har hon mått riktigt dåligt, har fått hon att somna ett par
gånger men hon har alltid vaknat efter 5-10 minuter & varit jätte ledsen...
Så efter denna dag har jag en hel del tvätt trots att jag tvättade imorse.

Självklart har jag varit ovanligt trött idag också så jag såg fram emot
att få vila lite tillsammans med henne, men icket !
Nu längtar jag mest tills Tommy kommer hem från jobbet =)

Så nu har jag då fått gnälla av mig lite !

Imorron får vi iaf främmande så då blir det att grilla & dricka ett vinglas =)
(Å nej, jag ammar inte längre så jag får ta ett vinglas!!)

Nu håller lillan på att somna tror jag så då ska jag se om jag kanske hinner
vila en liten stund så kanske jag blir lite piggare =)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till lillan! :) Oj, jag hängde då inte ens med.. Men å andra sidan har jag inte datanördat så mycket på senaste tiden så det är nog inte så konstigt. Hon var i alla fall skit söt! GRATTIS TILL ER BÅDA! :D

2010-06-18 @ 00:11:33
URL: http://jennny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Joddå! Allt är fint här. :) Är tillbaka i Luleå nu över sommaren som vanligt! Och det är full rulle med jobb och grejjer. Anatr att det är full rulle för dig med. ;) Men på ett helt annat sätt? :D

2010-06-19 @ 10:51:37
URL: http://jennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0