- Ny barnvagn -

Nu är det ju bara en vecka sen jag skrev sist, och som valigt så
har tiden bara runnit iväg !
Gabbi var som sagt & hälsade på även hennes mamma följde med
för hon ville så gärna se våran lilla tös.
Det var väldigt kul att äntligen få träffas & surra lite.
Lillan fick även ännu mer presenter, det tackar hon såklart för =)

Jag har även hunnit med att vara till tandläkaren & till min största fasa
fick jag reda på att jag måste göra en rotfyllning...
Har aldrig gjort det men det är nått jag alltid gruvat mig för & värst
av allt är att jag inte ska dit förrän 17/8 så jag kommer gå & gruva mig
hela sommaren.
Dessutom måste man ju dit minst 3ggr, första besöket bokade hon upp
för 90 (!) minuter...
Herregud säger jag bara !
Det enda possitiva är att jag har abbonemang så det kostar mig ingenting.
Men jag kan säga att det lockar att be dom dra ut tanden istället, skulle
gruva mig för det också men det går ju då betydligt fortare...

Har varit med mamma & gjort lite ärenden i veckan & som vanligt så
inhandlades det ännu mer kläder till lillan =)
Jag har även köpt henne badkläder för jag & Jannice plus lille Max hade
tänkt att bada i varmbadet nån dag.
Det ska bli spännande för hon älskar ju då att bada hemma iaf.

Sen så var jag även iväg & inhandlade en ny barnvagn till Zelda.
En "shoppingvagn" som är grymt smidig plus att den har fullt liggläge.
Även den köpte jag på Cykel & fritid för jag tycker dom har betydligt
bättre service än barnenshus också vet dom vad det är dom säljer.
Nu är hon ju så liten än så vi kommer ju mest använda den vanliga vagnen
men den är perfekt när jag är iväg med mamma för det är nästintill omöjligt att
rymma både den vagnen plus en rullstol i bilen.
Men sen när hon blir större kommer den nog vara till stor nytta, bilder på den
kommer sen =)

Gumman har somnat för natten så nu ska vi bara mysa framför teven en stund
innan det är dags att lägga sig.

/ Trevlig helg !

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Hejhopp vad kul med en ny kommentar,det är inte ofta det händer =) Jag är in här också då och då,men som vanligt sämst på att kommentera!Ska försöka bli bättre! =) Hon har så fint namn eran dotter!

2010-06-16 @ 20:19:10
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: ingela

får man fråga vad cykel och fritid tog för en sådan vagn är nämligen ute efter något sådant

2010-06-28 @ 12:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0