- Jul i vårt hus ! -

Jag var verkligen tvungen att fundera när alla började prata om att julpynta.
Hallå, det var ju nyss sommar....
Men det stämmer på söndag är det ju faktiskt 1:a advent.
Jag brukar ta fram julen 1-3 dagar före advent men jag har faktiskt gjort det
idag då min kära sambo var ledig.
Men vi fick pyssla på i lugn & ro för vårna lilla donna sov nämligen 3 timmar ute i vagnen.

Det blev väldigt mysigt & jag tror att julstämningen infinner sig sakta men säkert.
Har tänt ljus överallt + en brasa i kaminen, så det är mys på hög nivå.

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder så får ni se hur mysigt vi har det =) (enligt mig iaf)

Vårat kök


Vardagsrum


Hallen


Mellan köket  & vardagsrummet



Blev lite mindre pynt i år då vi har en liten tjej som har teleskoparmar !

Nu ska jag krypa upp i soffan & känna lugnet =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är tur att det är emmelie som har julen hos sig i år så hon får står för alla tomtar :)

2010-11-27 @ 07:37:39
URL: http://lilund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0