- Barnenshus -

Så var det helg igen, veckorna bara susar förbi känns det som.
Men det är väl förmodligen för att man är mammaledig & har "helg" varje dag.
Jag älskar verkligen att vara hemma & få vara med min dotter varje dag.

Var ju till läkaren i onsdags & allt verkade då vara bra.
Ska däremot få en röntgentid för sist jag gjorde det var -06
Ifjol väntade jag ju Zelda så då kunde dom ju inte gör nån sån koll.


Idag har lillan varit med mormor & morfar på barnenshus, jag var bara med
på ett litet hörn & pekade vad hon ville ha =)
Det blev en sängmobil (var det hon var ute efter) & så blev det nå
badleksaker.
Jag har retas med pappa & sagt att jag ska lära lillan att när hon vill på
barneshus så ska hon be morfar att få fara dit...
Så idag när dom var hit så sa jag att Zelda vill fara dit :P
Men nog är det då säkert att leksaker är jävligt dyrt !

Ikväll skulle vi ha haft främmande men det blev inställt för dom hade ev magsjuka.
Det var nog lika bra för det vill vi då inte ha hit....

Nu ska jag passa på att känna lugnet en sund innan gumman vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0