- Ja vad ska man säga ? -

Detta med bloggandet funkar inte så bra just nu !
Känns som att jag aldrig har tid att skriva, det blir mest
att snabb logga in på fb (där kan jag va inloggad typ hela dan, glömmer att logga ut)

Har faktiskt börjat att fundera på att lägga ner bloggen helt...
Men vissa stunder tycker jag ändå att det är trevligt att skriva, när det finns
tid så att säga !
Vilket det inte finns så ofta numera.

Jag fick ju en dotter som sover vääldigt lite på dagarna men då sover hon
heela nätter, från ca 21 tiden till 8-10 på morgonen =)

Visst, jag kan ju skriva på kvällarna när hon sover (som nu) men ofta så passar
jag på att göra andra saker då eller så ids jag inte.
Jag älskar att ha min "egen" tid på kvällen & bara vara, göra precis vad jag vill.
Men då är inte bloggen prio 1 !!

Men jag får se hur jag gör, har inte tagit beslut om nått än !
Däremot så tror jag ingen sörjer om jag lägger ner den, det är nog mest för egen del !


Sen sist så har jag iaf upptäckt Tradera ( Eller Lisa introducerade mig )
Jag har alltid tänkt "det är så komplicerat, så jag ids inte ens börja" men det fick jag ju veta att det inte var !
Så jag gjorde ett användarnamn & har nu budit hem en massa saker (mest till lillan)
När posten kom i måndags var man som ett barn på julafton för då fick ja hem en massa grejjer =)
Bjuder mest på kläder av märke där man verkligen kan fynda & lite "vanliga" kläder som man får
VÄLDIGT billigt..annars får det va !
Har budat hem en klocka & nå smink till mig själv men det har jag inte hunnit få än.
Men jag säger en sak, nog kan man fynda ! :o)

Detta var iaf en liten uppdatering, jag funderar vidare...

Nu blir det sängen !

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0