- Söndag -

Igår lämnade vi lillan hos mormor & morfar för att få en eftermiddag/kväll
för oss själva.
Jag hann knappt komma in & lämna henne så tyckte dom att jag skulle fara hem
igen så dom skulle få ha henne helt för sig själv :P
Det är deras första barnbarn så dom är så överlyckliga & skulle nog vilja ha henne jämt....om dom fick :P
Det får dom ju inte förstås !

Vi lagade iaf en god middag & drack vin sen när det började vara mörkt ute så tog vi på oss
varma kläder & gjorde upp en brasa ute.
Det var riktigt mysigt, det är så skönt när man nån gång bara kan sitta & prata i lugn & ro utan
att bli avbrutna hela tiden.
När vi kom in så hade vi en varm bastu som väntade på oss & varsin kall öl.
Sen blev det en film & fortsatt surr.

Idag passade jag på att ligga länge i sängen & bara känna lugnet.
Men nu ska jag göra mig iordning så vi kan åka & hämta hem lillan.

Så ikväll blir det en massa mys & lillan har nog ofått sig en hel del pussar =)

Förresten, skrev ju för ett tag sen att jag skulle börja mitt nya liv.
Det har varit lite trögstartat men nu har jag satt igång på allvar.
Så bara efter denna vecka visade vågen -2kg.
Nu är det bara hoppas att det fortsätter i den riktningen & att jag behåller motivationen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0