- Uppdatering + bilder-

I Veckan har det varit en hel del rännande, känns det som iaf.
I Onsdags var jag & lillan på öppnaförskolan i Rosvik tillsammans med
några av mammorna som vi gick med i samma föräldragrupp.
Det var trevligt att träffas igen & surra lite.
På Måndag ska vi ses igen på öppnaförskolan men då här i Nrfj.

Efter det åkte jag & lillan ut till Långvik för att hälsa på Carro.
Det var jätte kul att ses för det var verkligen inte igår.
Snart får dom också en liten bebis, det ska bli kul.

I går var jag, lillan & mamma till Lule.
Mamma ville dit för att gå på Blomesterlandet, men när
vi ändå var där så var vi in på lite andra ställen.

Idag fick jag min efterlängtade minilaptop som jag förövrigt
budat hem från Tradera. (ÄLSKAR tradera)
Sålde dessutom min gamla dator så i det stora hela gick jag plus/minus noll!
Så det var ju inte dumt...

Tidigare budade jag hem några grejjer från tradera som skulle levereras med schenker, jag har fått
dom nu men det tog väldigt lång tid.
Så idag fick jag till & med ett brev med posten från just schenker som bad om ursäkt för den långa
leveransen samt en trisslott =)
Jag har inte skrapat den ännu så jag vet då inte om det blev nån vinst, men med min tur så blev det nog inte det !

Idag fick jag hämta ut mitt fina halsband som jag beställt från Adamantus.
Det är en pitetjej som gör dessa smycken & hon är super duktig.
Man kan beställa över internet men jag var in på Hålstens i Öjebyn som är återförsäljare
av hennes smycken.
Det blev jätte fint & jag är supernöjd !

Jag ska bjuda på lite bilder för det var längesen....

Mitt fina halsband :o)



Det står självklart Zelda på brickan (för er som inte ser :P )



Sötnosen i sin dopklänning (samma som jag hade)



Fest i börjav av sommaren på Havsbadet !



Knubbisen ;)




Ne nu är det dags för en kvällsprommis för lillan ska ha sig en kort vilopaus.

Adios !

Kommentarer
Postat av: Lisa

så söt Zelda är :)

2010-09-17 @ 21:12:42
URL: http://lilund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0