- Veckan som gått -

Denna vecka har varit rätt så lugn...

I Tisdags var Emmi & lilla Liam hit på besök, en hel del surr i vanlig ordning.
Åtminstone för oss vuxna iaf !

Onsdag hade vi en lugn & skön dag, blev dessutom bjudna på middag hos
svärmor & svärfar.
Sen på kvällen gick vi på en promenad också var vi & förtidsröstade, sossarna såklart !!

Torsdag var det surströmmings lunch på Sandla, det var INTE dumt ska jag säga =)

Idag har jag tvättat, tvättat, tvättat i vanlig ordning ! Sen fick jag även besök av Sandra, min kusin.
Det var trevligt =)
Sen åkte våran lilla familj till mamma & pappa där vi blev bjudna på middag, eller om jag ska vara ärlig så ringde
jag dit på förmiddagen & bjöd in oss själv ;P

Sen ikväll kom Lisa hit, vi gick på en prommis & sen tittade vi på idol & surrade lite.

Nu när jag skrivit allt jag gjort så var det kanske inte så lugnt ändå !

Imorgon ska jag på stan & luncha med lisa, barnfri tänkte jag.
Tommy jobbar i helgen så lillan får vara med mormor & morfar under tiden.
Ingen är gladare än dom kan jag ju säga, fick dom välja skulle hon vara där
betydligt oftare !!  (Typ JÄMT)

Nu är klockan återigen alldeles för mycket !
Sängen kallar men jag är egentligen inte trött...

Det är lustigt det där, jag är trött runt 20-21 men då är ju lillan vaken så jag kan inte lägga mig &
när hon somnat runt 22 då är jag inte trött längre !

Men men nån gång ska man väl kunna lägga sig tidigt, förhoppningsvis iaf =)

Men nu säger jag Godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0