Älskade iphone !!

Påsk helgen som spenderades på jobbet gick super fort likaså
dom två lediga dagarna efter.
Vi mös mest på dom dagarna men hade det riktigt trevligt.

Snart är man ledig fredag-söndag & det ska bli härligt, hoppas på fint väder.

Tyvärr så verkar det inte bättre än att jag måste lämna in min älskade iphone =/
Hör nästan inget när jag pratar i den så jag är lur om att det gått någon
högtalare i den, känns inte alls kul....
Låter kanske som svammel, men jag vill inte vara utan den !!
Jag gör ju i stort sett allt med den, läser bloggar, kollar i-banken, fb, googlar m,m m,m !

Hoppas dom fixar den fort alt att jag får en ny !

Idag kommer Emilia & sover hos oss för hon var sugen på att umgås med sin lilla kusin (Zelda)
Är även säker på att lillan kommer bli överlycklig för hon älskar verkligen sina "stora" kusiner.
Hon är bra på att hålla dom sysselsatta =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0