Snart helg

Efter denna arbetsdag så går vi hela familjen på lite helg ledigt. Ska bli riktigt skönt & jag hoppas på lite fin väder. Imorgon får vi middagsfrämmande så vi kommer säkerligen få en mysig & trevlig kväll =) Att kronprinsessan fått en liten sessa kan då ingen missa, det är nog det enda dom pratar om överallt idag & säkert ett tag framöver. Dom är förmodligen världens lyckligaste men det ska inte vara lätt med all hysteri kring detta. Jag skulle inte vilja byta, tacka vet jag att man är okänd =) Ska bli kul att höra vad den lilla ska heta. Nu sitter jag vid en dator men gud vad smidigt det är att uppdatera bloggen sen man skaffade sig en iphone. Måste säga att det är den absolut bästa mobilen jag någons haft & jag har haft ganska många ! Har aldrig varit så nöjd över en mobil tidigare =) Ha en bra dag alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0