Campa !

Denna vecka har mestadels bestått av jobb/dagis.
Har även fått mig nån prommis i det härliga vädret.

Är ledig även denna helg fre, lör & sön !
Ska bli så härligt & jag hoppas vädret blir så bra som dom visat.
Blir förhoppningsvis en repris av förra helgen med skoter, grillning &
en massa frisk luft =)

Å vad jag älskar våren, får en helt annan energi !

Ang mitt hemlighetsmakeri här på bloggen så kan jag nu berätta
att allt är fixat & vi kan numer titulera oss som husvagnsägare =)
Ser verkligen fram emot sommaren, ska bli så roligt att prova på
campinglivet !
Campade mkt med mormor & morfar som liten så jag hoppas det kommer
vara lika roligt nu.
Det blir inte att åka land & rike utan vi kommer hålla oss i krokarna, åtminstonde till en början.
Vi har inte hunnit planera så mkt men vi kommer nog stå på Borgarudden 1-2 veckor i sommar
tillsammans med våra grannar, blir perfekt för barnen.

Ska däremot bli spännande att sätta upp förtältet första gången....
Kan nog tänkas bli lite svordomar kanske :P

Vagnen har vi inte hämtat än utan vi skulle få låta den stå kvar i Lycksele då
dom ändå hade den i vinterförvaring.
Blir nog att åka & hämta den i slutet av April =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0