jobb, läkarbesök & sommartid !

Idag är det söndag & jag jobbar sista passet för denna helg.
Men jag måste säga att jobbar helgerna är då över lika fort som
en vanlig ledig helg, dagarna bara springer iväg.
Sen har vi oftast väldigt roligt på jobbet på helgerna för då passar
vi på att göra lite roliga saker.

Ska ändå bli skönt att vara ledig måndag & tisdag för att få spendera
tiden med familjen =)
Jag hoppas vi kommer hitta på något roligt !
Däremot är jag uppbokad hela tisdag fm då jag ska & göra ett "njurfunktions test"
Hur det går till  vet jag inte riktigt, hon skulle skicka hem lite papper så jag hoppas
dom kommer imorgon annars är det ju för sent !
Ser ni någon som irrar omkring på las på tisdag så är det bara jag som inte fått mina
papper hemskickade & vet inte vars jag ska....

Nu är vi inne i sommartid, känns riktigt bra !
Det enda besvärliga är tills man ändrat alla klockor, dvs sånna som
inte är det lättaste att ställa om ex, bil klockan !
Det har ibland tagit nån vecka innan jag fått det gjort....
Iof ligger det nog lite lathet i det oxå om jag ska vara ärlig.
Men senaste gångerna har min kära sambo fixat det på en gång så jag
hoppas han gör det nu med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0