- Ont -

Nu har nog h-vetet som jag kännt av ett tag brutit ut & blivit till
ett ännu större h-vete!
Nämligen ischias, jag vet inte om ischiasnerven är i kläm eller om
det är bebis som trycker på nerven. (skulle tro det sistnämda)
Men rent ut sagt så gör det i alla fall förbannat ont!
Det kom i Torsdags när jag jobbade & har bara blivit värre sen dess.
Så nu går jag som en pingvin (vilket jag sagt att jag aldrig ska göra
när jag blir gravid) men det finns inte så mkt annat att göra!
Jag var till BM igår & då tog jag upp problemet med henne, hon
konstaterade att det var ischias & ville jag skulle kontakta sjukgymnasten
till veckan om det inte ger med sig.

Annars verkade då allt vara i sin ordning med den lilla, den ligger då redan
åt rätt håll (tror den legat så ett tag) men har väl inte riktigt fixerat sig än.

Igår var vi bortbjudna på middag hos några bekanta.
Det bjöds på 2 olika sorters pajer & det var otroligt gott.
Vi kom hem strax efter 22 efter en mkt trevlig kväll.

Man kan säga att vi har en väldans tur i helgen för vi är bortbjudna
på middag idag också.
Inte mkt mat vi behöver laga i helgen, såå skönt :o)

Senare idag under dagen ska vi nog till Sunderbyn & hälsa på
Andre, Jennie & lilla Selma.
Det är som sagt ett fullspäckat schema denna helg, jag får som sagt var
halta mig fram!

Som ni förstår ang tiden på detta inlägg så går det ju inte heller att sova!
Jag hinner inte mer än somna så är det dags att vända på sig också
är jag vaken igen.
Så jag bestämmde mig för att kliva upp & ta nå värktabletter i hopp om
att dom ska ha nån verkan.
Provade även att ta en tablett igår kväll men då kännde jag då aldrig av
nån effekt så jag hoppas på bättre lycka denna gång.
Man får ju bara ta Alvedon eller Panodil när man är gravid så jag har ju
inte så mkt att välja på...

Nu ska jag prova gå & lägga mig igen & försöka sova så jag orkar med dagen
som komma skall.
Hoppas jag får nån mer timmes sömn iaf, skulle nog behöva det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0