- Veterinären -

Dagarna rullar på i vanlig ordning, har faktiskt gjort en
hel del här hemma.
Har däremot fått dela upp sysslorna så jag har gjort lite
varje dag vilket har fungerat väldigt bra men det tar ju lite
längre tid.
Men det känns ju skönt att få det gjort iaf =)

Idag har jag varit till BM, allt ser då fortfarande väldigt
bra ut & den lilla verkar växa som den ska.

Nu har jag till & med börjat lägga fram grejjer som ska
packas ner i BB väskan så småning om.
Känns egentligen väldigt långt bort men det är väl lika
bra att ha den packad & klar för annars är det väl risk att
man får panik packa & då glömmer man väl hälften.
Jag tänker hela tiden att jag hinner det men när folk börjar
tjata på mig så är det kanske lika bra att göra det :o)

Ringde till veterinären imorse för att boka en tid för att kastrera
Walle plus klippa hans klor.
Han har fått för sig nått så vi får inte klippa klorna hans längre, han
blir tokig!
Förstår inte riktigt vad som hänt för tidigare har han varit totalt obrydd
& vad jag kan minnas så har jag aldrig klippt så jag gjort illa han.
Så jag tänkte att då får dom klippa ner dom ordentligt också ska
jag köpa en munkorg så man kan hålla efter dom sen.
För nu är dom alldeles för långa!

Men tror ni inte att nu i eftermiddag så ser vi massa blod på golvet...
Då har han ju brutit av ena framklon.
Så jag ringde veterinären igen & fick en tid i morgon kl 15.00.
För då klipper man tydligen inte klon utan man rycker bort den.
Men då passar dom ju även på att klippa alla klor när dom
likaså ger han lugnande.

Så det blir alltså veterinär besök både imorgon & även den 7:e för
kastrering, lär ju inte bli speciellt billigt!

Men det ska bli skönt att få göra bort det, wille är ju redan kastrerad &
det är då det bästa jag gjort.

Nu ska jag hoppa i duschen & ta på mys kläder sen blir det att slöa
framför teven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0