- Rubrik? -

Dagarna springer iväg men ändå känns det som att tiden går
väldigt sakta, men det är väl förmodligen för att vi går i
väntans tider.

Snart har Tommy haft sin veckas semester, han börjar om på
fredag vilket innebär jobbarhelg för hans del.
Men det har varit skönt att ha han hemma hela denna vecka.
Vi har även hunnit ha främmande av Mange som är hemma
från Tromsö denna vecka.

Incidenten med Walles klo var/blev värre än jag trodde, dom
tog bort hela hans klo så nu är hela pulpan framme...
Men det har gått riktigt bra ändå måste jag säga för han verkar
då inte ha haft eller har ont.
Däremot så har jag avbokat tiden hos veterinären den 7:e när det
var tänkt att han skulle kastreras.
Han skulle bara hinna äta klart medicinkuren han går på nu så skulle
han behöva börja med en ny, plus att jag vill att klon ska hinna läka
ordentligt före.
Det kommer säkert ta ett bra tag innan klon växt ut igen skulle jag tro.

Annars så har det blivit en del rantande hit & dit i vanlig ordning =)

Nu blir det att se på teve innan det är dags för läggdax!


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Jag vet.Men eftersom jag är en snål jävel tycker jag att en maskin för 2000kr är en bättre prisklass.:)

Nä,men det är som du säger.Jag vill ju att den ska hålla några år.Och med två barn så kanske det är bra att ha en lite större maskin.För det blir ju fort tvätt!:)



Allt bra med dig?



Kram!

2010-04-09 @ 08:18:37
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Kan förstå att du är less nu.Men det är ju inte så länge kvar nu!:)

Kan ju nästan hända när som helst!



Med mig är det bra.Bara trött på detta bajsväder..:(Lite uttråkad,men det är ju inte så ovanligt nuförtiden!:)



2010-04-09 @ 08:45:19
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: jannice

Vi fick komma hem i går. O det var SKÖNT :)

Är inte din amge färdig bakad snart? :)

2010-04-09 @ 10:31:19
URL: http://jannicehedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0