- Bortskämda -

I helgen har jag & lillan (speciellt jag) blivit bortskämda hos mamma & pappa.
Vi for dit i fredags så då åt vi surströmming sen slingade mamma mitt hår.
Passade även på att noppa ögonbrynen & fixa naglarna lite.
Annars satt vi & surrade samt tittade på TV.
Sen blev det upp tidigt på lördagsmorgonen för att göra oss iordning innan
vi skulle hämta upp min morfar & bege oss till Älvsbyn.
Morfars syster har gått bort så vi skulle på hennes begravning & den var redan kl 10.00.
Han var såå glad efteråt för att vi ställde upp & följde med han dit då han inte riktigt
orkar fara ensam, men det är ju klart man ställer upp på en sån grej =)

Sen var det tänkt att jag & lillan skulle åka hem men då Tommy ändå jobbade hela
helgen så blev det så att vi stannade kvar.
Så på kvällen blev det åter mys & så blev det även nått vinglas.

Så hela helgen har lillan haft uppmärksamhet till 100% & jag har fått koppla av
en hel del, mkt skönt =)

På söndagen for jag mamma & lillan på Barnenshus för att köpa en grind att ha inne.
Den är egentligen inte för att hindra lillan att ta sig fram utan hundarna...
Vi ska ha den i hallen dels för att folk som kommer hit ska få komma in & ta av sig i
lugn & ro men den kommer även uppskattas om det tex kommer försäljare då kan man
öppna dörren utan att man ska riskera att dom springer ut för att hälsa.
Sen köpte även mamma en "badtunna" till lillan, den var hur smart som helst.
Det är en "stol" i den så lillan kan sitta klockrent i den, den kommer används mkt kan jag säga.
Dessutom så älskar hon ju att bada =)

Dagen idag har det inte hänt mkt kan jag säga, Tommy var iväg mitt på dagen & gjorde
lite ärenden men annars har vi bara varit hemma & inte gjort nått !!
Kan säga att jag varit uttråkad men jag kom som inte på nått jag direkt kunde göra.
Så imorgon då ska jag verkligen hitta på nått annars blir jag galen....


Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Vem är i så stort behov att äta kl.03.00 mitt i natten?Jag förstår det lixom inte?Mmin åsikt (så som jag uppfostrar mitt barn)är att dom ska ligga hemma och sova då,resten som är så "viktigt" skulle ha fått vänta!

2010-11-02 @ 07:57:10
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jag kan också tycka det!

Och eftersom jag kommer att lämna lösen till så få personer (inklusive dig såklart) så kommer jag att länka hennes blogg DÄR så får ni alla lämna eran åsikt.Tror inte en människa i världen kan tycka att hon är normal!

2010-11-02 @ 09:52:58
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0