- Skratt -

Idag har man varit ute & skottat snö för första gången denna vinter.
Som vanligt så var det inte vidare roligt men man har ju säkert
ogjort det ett x antal gånger i vinter så man får väl inte bli less redan !
Nu hade jag däremot tur för svärfar kom hit med traktorn & plogade så
jag behövde ju bara skotta där han inte kommer åt plus i "hundgården"
Man får se det så att det är ju alltid skönt att få lite frisk luft.

Förutom det så har jag haft en riktigt slö dag framför teven samt myst på med Zelda.
Jag har varit trött hela dagen för Z sov inte vidare bra inatt.
Hon har börjat tjorva lite då & då men det kan vara så att det börjar vara
tänderna som spökar.
Men jag klagar inte (inte än iaf) för vi har ju varit bortskämda med att hon sovit
hela nätter utan mat sen hon var ca 1½-2 månader !
Så det är kanske dax att känna på hur det är att vara föräldrar på riktigt =)

Tommy har jobbat sin sista dag den här veckan så nu har han helg, så skönt !
Dom här dagarna kommer vi nog ta det lugnt & bara mysa.
Förutom att jag måste måla lite grann men sen är det klart  =)

På lördag ska vi på kalas hos Stina & Danne för deras kille blir 2 år.
Han var nyss en liten bebis guuud vad tiden går fort !

Nu ska jag fortsätta slöa & mysa med gumman som förövrigt är på strålande humör.
Hon är ofta glad på kvällarna & har lätt till skratt, man smälter ju verkligen när
hon skrattar högt & ljudfullt =)
Kan säga att jag blir ofta tårögd för det värmer så mkt i mammahjärtat !

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Men du är nog lika knäpp ändå!:)



Nä,men det är nog som du säger.Om man inte gillar sitt jobb och så.

Alltså.Som sagt.Fan jag saknar ju typ alla jag jobbar med!Till och med dom mest irriterade personerna!HEHE!:)

2010-11-12 @ 06:54:46
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0