- Renovering -

Sitter & myser framför en brasa som min älskade sambo hade gjort upp
innan han for på jobbet, så varmt & skönt !
Väntar på att min lilla tös ska vakna så jag får nån att mysa med :o)

Inte ofta jag är uppe så tidigt som idag men jag & mamma ska till frissan sen
så jag tänkte att vi skulle slippa stressa för en gångs skull !

Sen så har vi börjat att göra om i kontoret, vi har rivit ut mattan där för den
var trasig, ful & sliten...
Mattläggaren var hit igår & spacklade så idag kommer han & slipar, får se om
han även hinner lägga in den nya mattan.
Bestämde mig även för att jag ska måla om där inne när vi likaså inte har några möbler där.
Det är väv på halva väggen så det kommer bli vitt sen så var jag ute i garaget igår
& målade listerna ett varv så det blir att fortsätta med dom ikväll.
Ska även måla fönstret där inne, när vi flyttade hit var alla fönster bruna & jag har målat
alla utom det där inne & i ett rum till. (helt enkelt för att jag blev så jävla less på att måla !)

Nu tror jag min lilla tös har vaknat så nu ska jag mysa med henne en stund innan vi ska bege oss
till mamma/momor !

Ha en bra dag !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0