- Award -

Jag fick en Award av Erika för ett tag sen men som vanligt så är jag ju lite
seg av mig.
Men jag tackar så mkt & tar tag i det nu =)
Bättre sent än aldrig !





Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
"Någon kastade åt mig en stilett."

Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Tvättar, städar & kokar nå kött till lillan samt att jag väntar
på att pappan i huset ska komma hem från jobbet.

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Sövde Zelda i vagnen så hon fick sig en tupplur ute i
friska luften.

Vad har du på dig?
Mjukisbrallor en t-shirt plus en kofta, man behöver ju inte vara fin
för att städa !

Vilken var den senaste filmen du såg?
Ja det kommer jag ju inte på nu men istället så kan jag tipsa om en bra
film "Taken" med Liam Neeson =)

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Nej jag tror faktiskt inte det, jag är nog för hemma kär av mig.
Men hade jag råd så skulle jag kunna tänka mig en lägenhet på något
varmt ställe dig jag kan åka så ofta jag vill.

Jag ger inte denna award till någon speciell utan vill nån annan göra den så får dom
göra det =)


Nu ska jag fortsätta vara duktig....








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0