080803

Idag så har jag inte gjort allt för mkt. Tog med Tommy's syster ut på en åktur. Vi åkte runt lite överallt och tittade hur andra har det på gården/tomten o.s.v. Men annars så har man nog mest slöat idag. Nog för att det har varit gode så skönt  =) Har egentligen kännt mig trött nästan hela dagen, skulle behöva lite energi men jag vet inte riktigt hur man ska få den. Hundarna har varit så söta och charmiga idag...dom har prata på massor och vi har busat och haft oss =)  Av dom kan man däremot få lite energi...som tur är...! Tommy kom hem från jobbet strax efter 21.00 och hundarna blev som galna, dom älskar verkligen husse. Så det betyder att vi är  3 st som bråkar om han hehe! Stackare...

Sov gott


Kommentarer
Postat av: Monica

Hej!

Diesel har kronisk tjocktarmsinflammation och kronisk magkatarr (men det kan gå att bota helt tydligen) men jag tror nog att han får käka kortison resten av livet. Veterinären föreslog att vi skulle kastrera just för att han så lätt stressar upp sig själv, och det gör ju hans inflammation värre. Så det är mest därför, för att han ska lugna ner sig. Jag vill ju helst inte kastrera, men för hans egen skull så ska vi göra det. Och så blir det förhoppningsvis lugnare när vi nu ska ha barn snart :)

Mm.. Det är ju inte billigt alltså.. Synd att man inte skiter pengar :P

Vad har du för hundar? :)

2008-08-04 @ 11:23:51
URL: http://moonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0