080807

Idag skjutsade ja Tommy till jobbet och sen for jag till mamma. Var ute i hennes trädgård och plockade hallon och smultron när det plötsligt kom fram en igelkottunge. Kastade ner ett hallon och den åt det faktiskt. Hämtade min kamera men självklart så hade jag slut batteri i den så det fick bli att fota med mobilen istället. Sen gick jag in en stund och när jag kom ut var den borta. Men efter ett tag kom den fram igen så då provade jag ge den hundmat (i burk alltså) för jag har hört att man kan ge dom kattmat på burk så då borde det ju funka lika bra med hundmat på burk. Den lilla krabaten åt som om han/hon ALDRIG fått mat tidigare. Den var så otroligt liten och söt =) och dirket skygg var den inte heller den kom alldeles intill mig.



Så otroligt söt =)



Här mumsar den i sig mat & då menar jag mumsar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0