081114

Både jag & Tommy jobbar i helgen så vi var båda lediga onsdag & torsdag.
Så när jag kom hem i onsdags då blev jag överraskad med ett glas vin och
en jätte god ostbricka, det var inte alls dummt kan jag säga =)
Tack älskling, du är underbar!

Så ihelgen är det alltså jobb som gäller så det lär ju inte hända så mkt mer.
På tisdag kommer Emmeli & Lucas till mig.
Emmeli ska hjälpa mig att kakla i lilltoan, det blir spännande för jag har aldrig
gjort något sånnt tidigare. Men jag vet ju att hon kan det där =)
Jag längtar för jag vill verkligen att toan ska bli klar snart å den kommer bli så fin!

Ne nu ska jag ta & göra nå nytta!

Ha en trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0