080907

Idag har jag varit med Julia & Emilia på grandagen. Lisa & Alexander + Emmeli & Lucas följde också med. Det var trevligt men jag tycker grandagen har försämrats. Tyckte det var lite mer uppvisningar & djur att titta på förut.
Nu är jag då så förbaskat trött efter att ha jobbat två nätter men det är bara bita ihop för det är en natt kvar. Jag vet att om jag vilar nu så kommer jag inte att kunna sova inatt & jag sover nog dåligt på jobbet ändå. Ska väl börja med middagen snart så flickorna får äta innan dom ska åka hem.

Ha en fortsatt trevligt dag!


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Kusin! Allt bra hoppas jag.

Tänkte bara passa på att säga att jag kommer vara i Piteå helgen då jag fyller år. Har du möjlighet så ta med karl och vovvar och ät lite tårta. Var alldelles för länge sen vi träffades juh!

Kramar

2008-09-07 @ 16:26:09
URL: http://charishblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0