- Snart semester -

Jobbar till 21.30 idag & sen har både jag & älsklingen
semester i 1 vecka, ska bli otroligt skönt!
Fast vi kommer nog ha fullt upp iaf men det gör inte så mkt.
Blir nog att börja riva tapeter i sovrummet & tapetsera om, för
sen på Fredag ska vi till Ikea med mamma & pappa.
Vi ska köpa golv till sovrummet plus en ny sängram =)
Kommer att bli såå fint!
Var ett tag sen jag köpte tapeterna men då kom jag ju på att
jag ville ha ny säng & golv så då har jag låtit det vänta så man kan
göra alltihop på en gång.

Men imorgon ska jag däremot & gratta Lucas som fyller 1 år idag.
Kunde ju inte idag eftersom jag jobbar.

/ Nedräkningen har börjat, 4 timmar kvar!




Kommentarer
Postat av: Stina och Eric

Hejhej =) allt väl med er då? =) vi måste ta och umgås någon dag nu! =) kramar

2009-08-25 @ 22:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0