090228

Idag hade jag då inte mycket att skriva kan jag säga!
Var på stan en sväng innan jobbet & köpte en present
till Linda som fyller år imorgon.
Tror hon kommer bli riktigt glad =)
Vågar däremot inte skriva vad det är ifall hon skulle läsa.

Blir att beställa mat till de boende så jag slapp laga mat idag.
Inte för att det spelar nån roll för jag tycker det är kul att laga mat.
För det mesta i alla fall =)
Ikväll ska jag ta & sätta mig & lägga schema för April & Maj till att börja med.
Tycker det är lite bökigt att lägga schema när man inte är van så jag
får se om jag ids lägga för fler månader.
Skulle ju va lite skönt att ha det bortgjort också.

Ikväll när jag kommer hem så blir det nog bara att mysa.
Jag känner mig så himla kär & lycklig just nu =)
Är nog mycket för att vi går mot våren också.
Känner mig så glad & pigg!
Har verkligen världens bästa sambo, älskar dig!

Det blev visst några rader i alla fall.
 

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Men vad kostar t.ex. en ögonskugga från det märket då? :) Och är det då en singelskugga eller flerdelad? Jag jobbar som makeupartist nu, i en Make Up Store-butik :) Har jobbat i en del olika såna butiker sen jag avslutade utbildningen. Kram

2009-02-28 @ 18:34:03
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0