090123

Igår kväll slog jag på teven också var det
Generation fett, tror det hette så iaf.
Det handlade om en kvinna som vägde ca 280kg....
vilket är jävligt mycket men inte nog med det så var
hennes mål att väga 450 kg!
Hur kan man vara så störd i huvudet??(!)
Dessutom att hennes man stöttade henne till 100% är ju ännu sjukare.
Hon äter sig ju själv till döds finns det inget lättare sätt att ta bort sig på?
För enligt mig så är det verkligen självmord!
Hon kunnde ju knappt röra på sig som hon var nu.
Men mest tragiskt av allt var att hon hade en son som var i tonnåren
& en liten dotter på 1½år. Det var ju praktiskt taget hennes son som fick ta hand
om både henne & dottern under dagarna.
Men hon bara fortsätter & äter, då bryr man sig verkligen inte om sina barn!
Att hon ens kunnde bli gravid & gå igenom graviditeten fattade ingen läkare.
Tror hon vägde runt 240 kg när hon fick dottern.
Tala om att vara egoistisk!
Ne nu ska jag släppa det där, för jag känner att jag blir bara mer
& mer förbannad!
Kan däremot säga att efter det programmet så kännde
jag mig verkligen hur smal som helst :P

Nu ska jag ta & koka nå kaffe så man blir pigg
& orkar med resten av kvällen =)

Kommentarer
Postat av: Stina och Eric

Jo lillkillen mår bara bra! =) Han växer och frodas, vi kanske kan gå och ta en fika alla på stan någon gång eller laga mat ihop! =) De skulle vara roligt! =) Kramar

2009-01-23 @ 22:47:01
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0