-Vilket blåsväder-

 Har inte kunnat uppdatera bloggen för jag har
lånat ut datorn till en vän i nöd.
Konstigt att vara utan dator men vad gör man inte
för sina vänner =)

Jobbar kväll idag men det känns som att det kvittar för
man vill då inte vara ute i detta väder!

Igår var jag på stan & shoppade en del grejjer som
behövdes.
Slank däremot in på DinSko & framför mina ögon stod ett par skor
som det stod "köp mig på"
Hade däremot problem med vilken storlek jag skulle ha men efter många
om & men så vart det stl 37 istället för 36.
Det fick jag ångra imorse när jag provade dom barfota för då kippade dom.
Så innan jobbet for jag in för att byta & då fanns dom ju inte kvar i stl 36 *suck*
Hade köpt svarta men ny bytte jag till typ guldfärgade för dom visste inte
om dom skulle få in nå mer.
Hade helst velat ha svarta men nu när jag har haft på mig dom andra ett tag
börjar jag faktiskt tycka att dom är ganska fina.

Ska nämligen på tjejfest imorgon i lule, vi ska på premiären av färjan& jag hade
tänkt ha skorna då.
Det blir att förfesta lite & sen har vi bokat bord på färjan 19.30 tror jag det var.
Det ska bli trevligt, inte ofta jag är ut på krogen så efter detta besök kommer jag nog
vara mättad av krogen för ett tag framöver.
Tommy har äran att vara chaffis men han erbjöd faktiskt sig själv för då åker
han till gammelstan & hälsar på Andre & Jennie.

Denna sko blev det, jag är egentligen inte så mkt för
ballerina skor men det är ju typ det enda som finns nu & dessa tyckte jag
ändå var ganska fina. Det känns inte riktigt som jag men jag vänjer mig väl.

                              Cross Ballerina/B

Oj, detta skulle bli ett kort inlägg men det blev visst ganska långt!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Du vet väl att det går att beställa skor via Din Sko på internet?! Hade själv samma problem och fick rådet att kika in där. Så är det ett par skor som man vill ha som inte finns i butiken är det bara att best där=) Hoppas du får trevligt på tjejfesten=) kramelikram

2009-05-29 @ 12:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0