- God Jul -

Då var det snart julafton, det ska bli mysigt men jag måste säga att
jag har otroligt lite julkänsla....
Jag vet inte vad det beror på men det kanske hinner komma till julafton !

Igår städade jag & idag går tvättmaskinen på högvarv.
Har även renbäddat så inatt kommer vi sova gott =)

Var med lillan på bvc på 8 månaders kontroll igår.
Nu är hon 70 cm lång & väger 7750 gr, hon följer längden perfekt
men väger aningens för lite.
Men hon är ju så pass aktikv & aldrig still så hon tyckte inte det var så underligt.
Men vi ska iaf börja blanda lite grädde i hennes mat.
Allt annat såg då bara bra ut =)

Lär ju inte bli något mer inlägg innan jul så vi passar på att
önska alla en God Jul ! =)


Detta kommer vara våran tomte i jul, underbart !





Kommentarer
Postat av: Emmeli

Vilka fina julkort!:)

Ja,mammas lilla hjärta!Tur han är en liten stjärna.Men snacka om paniken.Och eftersom vi sålt våran bil så är jag utan bil och Tony i Umeå.Så det är tur att mommo finns.:)

2010-12-27 @ 09:56:28
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0