- Sol = härligt !? -

Jag har länge längtat efter den riktiga sommarvärmen & nu har den kommit...
Men jag ångrar mig nästan, man ska inte klaga jag vet !
Men det är ALLDELES för vamt !!!
Vi har "bara" haft runt 33 grader INNE idag, fy fan säger jag bara....
Speciellt då man har ett litet barn, hon har varit gnällig från ca 15.00 idag då
vi kom hem tills 23.00 då hon äntligen somnade.
Man är ju inte riktigt van heller då hon är så snäll i vanliga fall.

Imorse fick jag förresten lov att väcka henne 09.45 ! (Vi hade ärenden att göra)
Då hade hon sovit heela natten utan att vakna en endaste gång !
Tala om att hon skämmer bort mamma  =)
Jag hade ställt klocka på 8 så jag klev upp då & skyndade mig att göra mig iordning
innan hon skulle vakna....
Jag hann både göra det, vika tvätt, tvätta en ny maskin & plocka undan lite.
Undrar hur länge hon sovit om jag inte hade varit tvungen att väcka henne !?
Igår sov hon till 9.30 men då åt hon litegrann runt 02.30, det var inte mkt så jag
tror att hon vaknade av nått annat...
Som tur är så har vi det betydligt svalare i sovrummet iaf, annars skulle nog ingen av oss sova =)

Nu ska jag börja göra mig iordning för sängen, jag har så otroligt svårt att ta mig i säng på
kvällarna....
Tycker det är så skönt att få koppla av i lugn & ro när lillan somnat så jag glömmer bort
vad klockan är, ibland hinner den bli 02 innan jag tar mig i säng !
Jag är ju trött tidigare under kvällen men jag kommer in i "andra andningen" & känner mig pigg.
Men när jag väl lägger huvudet på kudden så sover jag på en gång, oftast iaf.

Vad hände med kommentarerna jag bad om förresten !?
Hade ju varit kul om några vågade ge sig till känna iaf....!!
Jag är inte elak av mig om ni nu trodde det =)


Nu säger jag godnatt också ska jag försöka ta mig i säng !


Kommentarer
Postat av: Jannice

Jag har också JÄTTE problem med att ta mig i säng

på kvällarna. Sen när man väl är i säng så tar det evighet innan man somnar.. jobbit, för man vet ju aldrig hur tidigt man ska upp nästa morgon. :)

2010-07-07 @ 19:39:27
URL: http://jannicehedman.blogg.se/
Postat av: Tommy

ja du verkar verkligen bli bortskämd... annat är det med mej som ändå måste upp o jobba ;)

2010-07-07 @ 20:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0