- En salig blandning med bla bilder -

Igår var jag bjuden på lunch hos min kusin, vi hade en riktigt trevlig dag tillsammans.
Hon hade även fått tillbaka sin systemkamera som hon haft utlånad så hon fick knäppa
en hel del bilder på lillan & vi tog även lite bilder på mig & lillan tillsammans.
Så efter lite justering av dom så kom hon hit ikväll & förde över bilderna i min dator.
Dom blev riktigt fina, nog märker man att det är stor skillnad på en vanlig digitalkamera
& en systemkamera.
Men för mig skulle det inte löna att ha en sån dyr kamera för jag är så dålig på komma ihåg
att ta kort, tyvärr ! Men jag är glad att hon har en för i fortsättningen lär hon ju få fota
lillan med jämna mellanrum =)
Eller hur Annika !? ;o) 

Idag har vi haft mammaträff här hos mig, det blev däremot bara Jannice/Max & Katarina/Tilde
som kom för dom andra kunde inte.
Men lika trevligt hade vi för det, nästa vecka hade vi tänkt fara & bada i varmbadet =)
Det ser jag verkligen fram emot för här hemma så älskar då Zelda att bada så det ska bli kul
att se hur hon reagerar !
Måste bara tillägga att Jannice var min räddade ängel idag =)
Jag & lillan försov oss nämligen, trodde knappt det gick när man har en 2 månaders bebis...
Men nu vet jag att det går ! Jag hade ställt klockan på 08.30 så när den ringde kände jag mig
pigg (för stunden) så jag stängde av larmet & tänkte att jag ligger en stund & väntar på att lillan
ska vakna för det dröjer nog inte länge... men det gjorde det ju för Jannice ringe kl 10.00 !!
Först då vaknade även lillan så vi flög ur sängen, matade henne, klädde på mig & började med
lunchen jag skulle bjuda på =)
Det blev stressigt men jag hann iaf med det mesta innan dom kom & vi hade en trevlig dag tillsammans !

Imorgon har jag en dag då jag inte har något inplanerat & det är tur för jag har några samtal som
jag måste ringa som jag skjutit upp ett tag nu.
Sen så ska jag bara mysa med lillan & ha en riktigt slöardag, det ser jag fram emot =)

Däremot så tycker jag att det är dags att folk börjar kommentera lite på bloggen !!
Sen Zelda kom har antalet besökare ökat drastigt men det kommer nästan ALDRIG några
kommentarer & det skulle ju vara trevligt att veta vilka som läser ! =)

Tänkte bjuda på några av bilderna som Annika tagit





Glad skit















Älskade barn



Nog är det lite skrämmande att se hur fort hon verkligen växer !
Men det är så kul att se hur hon utvecklas dag från dag....

Nu har jag äntligen börjat mitt nya sunda liv, kilona måste bort...
Jag hade ju börjat så fint innan jag blev gravid & var super taggad men
det sket sig ju dikrekt när det blev ett plus på stickan MEN nu jävlar...
Jag är nästan nere på inskrivningsvikten men sen återstår det ca 10 kilo.
Det kommer bli svårt men det måste bara gå för såhär vill jag bara inte se ut !!
Jag är absolut inte ute efter att bli trådsmal för det har jag aldrig varit men jag
vill kunna trivas med mig själv :o)


Nää nu har klockan blivit alldeles för mkt ikväll också, nu måste jag
verkligen ta & lägga huvvet på kudden !

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Vilken underbar donna!

Hon har verkligen ett speciellt utseende,på ett bra sätt såklart! =) Fina drag och otroligt,otroligt söt!

2010-07-02 @ 22:42:55
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Ja vi trivs fantastiskt bra!Att bara få öppna dörren och släppa ut Norah är guld värt! =) Sen att nedervåningen var nyrenoverad gör ju inte saken sämre! =) Vart är det ni bor? Jag har visst noll koll.Kram!

2010-07-03 @ 22:14:38
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Söt hon är :D och hon är sin mamma upp i dagen måste jag säga :) Hon ser så allvarlig ut på översta bilden, som att hon verkligen funderar på vad du gör med den där kameran...och hur den fungerar.

2010-07-16 @ 01:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0