- oj oj -

Oj, idag är det på dagen endast 49 dagar kvar till bf....
tala om att tiden har gått fort!
Sen får man ju bara hoppas att man slipper gå över tiden.
Men med min tur så skulle det ju inte förvåna mig!
Jag önskar att den lilla har bråttom & vill komma ut lite tidigare =)

Ytterligare en dag med pissväder är det då!
Var sugen på att hitta på nått men det är ju då inge
roligt alls att gå ut....
Kanske blir en tvätt dag istället...men det var jag då inte
alls sugen på om jag ska vara ärlig.

Tommy for då på jobbet för en stund sen så jag är själv
hela kvällen...var ju inte heller speciellt kul.

Ne gud vad jag är negativ, måste nog hitta på nått så jag blir
lite gladare =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jo, nu längtar man verkligen efter våren och härliga, soliga dagar =)



Du får komma över till oss på en kaffetår om du har tråkigt! =)

2010-03-03 @ 14:27:01
URL: http://emmste.blogg.se/
Postat av: Emma

Hehe, men du får komma nån annan dag ifall du har tråkigt =)

2010-03-03 @ 21:16:56
URL: http://emmste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0