- Stan -

Igår blev hundarna ny trimmade igen, sköönt =)
Jag fick hjälp av min kära mor vilket var väldigt
skönt nu när man inte är lika smidig längre.
Jag var ändå helt slut efteråt!

Idag följde jag med mamma på stan för att göra några ärenden.
När jag likaså var i stan passade jag på att handla det sista
innan bebis nerkomst.
Så nu har vi nog allt det viktiga iaf, saknas det nå så lär vi ju
märka det sen i så fall.

Var även på Ide'polen (eller vad det då heter) & hämtade ut
mina kläder.
Fick inte handla för kommunpengarna sist för dom höll på att
ändra logotypen, det heter ju numer stöd & omsorg istället för
handikappomsorgen.
Men kvinnan i kassan var snäll & lät mig lägga undan det jag
hittat trots att det var ett tag kvar innan vi fick handla.
Tur det för nu fanns det nästan inga storlekar kvar av just det
som jag hittat! =)

Sen var jag & Tommy & grattade hans syrra som fyller år idag.
Flickorna följde sedan med oss hem, dom ville sova hos oss
inatt nu när dom har lov.
Så nu ska vi snart mysa, vi har hyrt filmen "Upp" som vi ska se också
ska vi äta en massa godsaker =)

Sen lär det nog bli en hyffsat tidig kväll för jag är då nästan trött
redan nu...


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är ju väldigt tjorvigt hela systemet tycker jag, men det brukar lösa sig eftersom =)



Jag jobbar extra och under sommaren på OK i Öjebyn så det blir väl tredje sommaren jag är där nu. Extraknäckandet händer inte så ofta men nån gång då och då...bra att få sig en extraslant =)



2010-03-02 @ 17:04:35
URL: http://emmste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0