- Helg -

Då var snart denna helg över, fort går det.
Det har däremot varit en lugn & skön helg vi har
egentligen bara slappat & busat emellanåt.

Idag får vi besök av Tommy's kusin med familj.
Det ska bli kul för det är väldigt länge sedan vi träffade dom.
Deras "lilla" Selma har ju hunnit fylla 1 år så hon ska få
paket av Zelda =)

Nu ska jag njuta av en kopp kaffe & sen ska jag förbereda dagens middag
som blir Lasagne.
Man får passa på när lillan sover middag så man får vara ifred =)


Imorgon ska jag befinna mig på jobbet 07.00, spännande !!

Kommentarer
Postat av: jannice

Vi köpte dom på sandlunds. :)

2011-04-07 @ 19:27:59
URL: http://jannicehedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0