- Sundsvall + bilder -

I Måndags eftermiddag kom jag & lillan hem efter några riktigt
trevliga dagar hos Gabbi i Sundsvall.
Det var inga som helst problem att köra så långt själv med lillan, hon
var hur snäll som helst bägge vägarna.
Så det blev bara en paus dit & en paus hem så det gick på ca 6 timmar per väg.

Det blev en hel del shopping =)
Shoppade både kläder till mig & lillan plus lite andra små saker.
Sen så blev det ju även shopping på Ikea såklart.
Så några tusen fattigare är man ju däremot, men det var det värt !

Fredag kväll så lyxade vi till det med ost, kex, grönsaker & dipp samt lite vin & öl.
Det var inte dumt kan jag säga.






Nöjd & glad tjej som fick bada badkar


Min underbara vän, önskar att hon bodde närmare ! =)



Igår var Tommy ledig så då passade vi på att åka till Lule istället för att bara sitta
hemma & uggla.
Fyndade några snygga skålar också kom vi hem med denna =)



Jag har länge velat ha en kaffemaskin men det finns ju en djungel av kaffemaskiner.
Men efter att ha kollat runt & rådfrågat en massa folk om vilken man ska ha så
blev det tillslut denna.
Den ska tydligen ha det bästa & godaste kaffet & efter att ha provsmakat både i butiken
& hemma så håller jag nog med.
Har tyckt att det varit en nackdel då man måste beställa kapslarna över internet men det är
tydligen för att nespresso vill att kaffet ska vara färskt osv...

Just denna modell är en "limited edition" & det tyckte jag var lite roligare än bara en enkel enfärgad.




Kommentarer
Postat av: Annika

Perfekt, kommer på kaffe i helgen då ;)

2011-03-24 @ 09:45:39
URL: http://charishblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0