- Tvillingar -

Väntar vi i början av hösten, vi är super lyckliga & längtar massor =)
Zelda kommer med andra ord få 2 syskon på en gång !


Nej nu svamlar jag visst ! :P

Men ja har däremot fått träffa Ida & Björn's söta små tjejer idag när jag hälsade
på hos Linda.
Dom var 2 ½ veckor gamla & hur söta å goa som helst =)
Min lilla "bebis" blev genast jätte stor.
Det är så mysigt att få sniffa & gosa med små bebisar.
Zelda får man inte mysa så mkt med för hon har lite svårt för att sitta still.

Sen så kan ju meddela att detta är min sista vecka som jag är mammaledig.
På Måndag till veckan är det dags att börja arbeta igen.
Tidigare har jag gruvat mig men nu känner jag faktiskt att det kommer gå bra.
Jag tycker det ska bli skönt att få lite "struktur & rutiner" i vardagen.
Både jag & Tommy kommer jobba nu så Zelda kommer att vara med mormor & farmor
när vi jobbar sammtidigt.
Tommy kommer gå på pappaledigt 6/6 & vi ville inte skola in henne på dagis för 2 månader
också ska hon vara hemma hela sommaren sen för att komma tillbaka till hösten.

Däremot kommer jag bara jobba 75% nu så jag kommer ändå vara ledig gode mkt & kunna
vara med Zelda =)
Sen så kommer både jag & Tommy vara ledig hela sommaren vilket känns super kul.
Då kommer vi kunna hitta på en massa kul tillsammans hela familjen =)

Hoppas & tror att detta kommer bli super !

Kommer iaf att bli väldigt sköönt att få en normal lön igen för inte blir man rik
på att vara barnledig....


Mitt älskade hjärta som snart blir 1 (!) år !



Alltid bra med "störtkruka" på huvvet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0