Två år

"Lilla" Zelda fyllde som sagt var två år i Måndags.
Som alla andra föräldrar så undrar man ju hur kan hon redan hunnit bli två ?
Hon föddes ju liksom "nyss" ?
Vi kalasade i dagarna tre & har fortfarande ett kvar, det tar på att fylla år.
Hade varit perfekt att ha hennes sista kalas denna helg om det inte vore för
att hennes mamma & pappa måste jobba så det får bli en annan helg istället.

Hon har fått en hel massa presenter & jag börjar inse mer & mer att det är dags
för henne att få ett eget rum ! (ja ni läser rätt, hon har inget rum än)
Det rummet är nämligen fyllt med allt annat än hennes grejjer....
Måste få tummen ur & ta tag i det projektet, skjuter på det hela tiden då jag inte
riktigt vet i vilken ände jag ska börja.....
Som det är nu är hennes leksaker över allt med andra ord, inte så himla roligt !

Nåja det var inte det jag skulle skriva om utan det var ju om hennes fina presenter hon fått =)

(Bra att skriva ner så man kommer ihåg det i framtiden som en kul grej)

* Wigglekart
* Pussel x4
* Bok x2 (en fick hon från dagis)
* Väg kritor
* Modellera
* Köks redskap (för barn så alla fattar)
* Dockvagn (hon blev lyrisk då hon själv suttit sönder den gamla)
* Docka
* Presentkort på barnenshus
* Rittavlor
* Kläder
* Väska
* Cykel (utan hjul för balans träning)

Kan ha varit nått mer men jag kommer då inte på nånting mer just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0