080804

Nu så har man varit och gjort Nolia inte blev det att handla mycket inte. Vi köpte glödkaka också köpte vi en spargris till Julia i keramik som man fick gravera in namn/text på. Vi valde att skriva "Jullans" på den och den blev jätte fin. Sen for vi och hämtade henne på fritte för hon ville så gjärna att vi skulle det. Så då fick hon hennes present och hon blev jätte glad. Hon ska däremot få ha den hemma hos oss. Nu ska jag ta och fara och handla och sen blir det att göra middag. Julia har bestämmt att vi ska äta ris och korvstroganoff. Hon ville så gjärna sova hos oss inatt fast jag jobbar ju inatt så hon får mysa själv med Tommy.

Kommentarer
Postat av: Monica

Okeej :) Kan bara tänka mig hur söta dom är! :D Jo, alltså han mår ju inte bra då han stressar upp sig, det kommer sluta med att han blir alldeles knäpp om han fortsätter vara så uppåt väggarna ibland. Han har lugnat ner sig en aning, men han börjar ju bli stor kille nu också. Men när han stressar upp sig över allt å inget så river han ju upp bekymren i magen som han har. Och med kastrering så kommer han ju lugna ner sig, o förhoppningsvis blir han bra i magen också.

Tack så mycket! Det är riktigt spännande! :D

2008-08-04 @ 17:17:04
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Hej!

Inga stora mässfynd gjorde du?Hehe.

Vi var i flöttu och fiskade.Grymt mycket fisk fick jag faktiskt!



Ja,men det beror ju som på hur du jobbar!Jag är ju hemma alla dagar så jag kan ju som jämt!:)

2008-08-04 @ 18:24:06
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0