080805

Idag så har jag varit med mamma & pappa på Nolia, fast pappa han fick gå för sig själv hehe. Mamma har köpt en jätte fin lampa som jag ska få när jag fyller år. Har köpt en jätte sköön kudde, har redan hunnit prova den för jag var så trött när jag kom hem så då la ja mig i soffan för att se TV å tro det eller ej men jag somnade faktiskt. Brukar inte göra det så ofta på dagen. Nu har jag varit ute och gått en prommis, blev ingen lång direkt men det är ju alltid nått. Nu ska jag hoppa i duschen för jag känner mig inte nå fräsch. Sen när Tommy kommer från jobbet ska vi se nån film å bara mysa. 

Kommentarer
Postat av: Monica

Ja, visst är dom fina! :) Mm.. Vilket himla pillerjobb alltså! Det är väl bambu dom är gjorda av, iaf själva vasen dom står i. Riktigt snygga :D

2008-08-06 @ 21:05:13
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Vad alla fyndar på nolia utom jag.:)

2008-08-07 @ 08:59:10
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0